mandag den 11. marts 2013

Hjemmelavet pusletaske


Så fik jeg den endelig lavet. Jeg har haft den på to do listen meget længe, men nu har jeg fået lavet den færdig. Jeg har valgt stof udfra at den både skulle kunne bruges af en dreng og en pige. Så nu kan mine to ble børn bare prutte løs når vi er på tur, for jeg er beredt.
Pusletasken er lavet udfra denne diy fantastiske og kreative Anna har lavet.

Den er lavet med turkise Graziela hjerter (jeg har ekstra af dette stof til salg) uden på, og tekstil voksdug (ikke pvc) og stof fra stof2000 indeni. Stropperne er lavet af brun fløjl.


4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin ❤ har du stadig stoffet til salg ?

    SvarSlet
  2. Tak skal du have. Ja jeg har stadig mere af det stof til salg. Mvh Maria

    SvarSlet
  3. Hvor meget har du og hvad skal det koste ?

    SvarSlet
  4. Jeg sælger det for hvad jeg selv har givet 170 kr. meteren. Det er helt nyt og ubrugt (og uvasket), jeg har tre meter, men sælges min. 25 cm. Mvh Maria

    SvarSlet