lørdag den 29. juni 2013

retro nederdel

Nederdel til Liva syet i noget af mit ynglings retro stof.
Stoffet er i så god stand at jeg aldrig tror at det har været brugt.

Vi har brugt det sidste lange stykke tid i haven, for den har virkelig trængt til en ordentlig omgang, men i disse dage, hvor vejret har været lidt skidt, har jeg fået lidt tid ved symaskinen.
Det er der blandt andet kommet denne nederdel ud af, det er fuldstændig samme princip som denne, denne og denne. Men de bliver brugt flittigt herhjemme af mindste pigen og jeg har da allerede en mere i tankerne.
Jeg håber på lidt mere sytid i weekenden, som også byder på Victors 1 års fødselsdag, for min kærestes familie. For mindste manden bliver 1 år på torsdag - 1 år det er slet ikke til at begribe.


Lille manden der viser hvor står han er.

2 kommentarer:

  1. Sikke en skøn nederdel! Af og til ville jeg ønske at jeg også havde en lillesøster til mine drenge ;)

    SvarSlet
  2. Jeg er også glad for at have to tøser der er vilde med kjoler og nederdele, og alt der strutter, jeg kunne tilgengæld godt bruge lidt inspiration til hvad jeg skal lave til lille manden, for ham kan jeg jo ikke klæde i tyllskørter og kjoler.
    Kh Maria

    SvarSlet