lørdag den 19. juli 2014

Idas 10 års fødselsdag

10 år - 10 lys.
Min store pige er blevet 10 år den 14. juli 2014. Utroligt at jeg nu har en datter på 10 år, det er slet ikke til at forstå. Jeg har fået hende meget tidligt, og jeg har derfor aldrig oplevet et voksen liv uden hende. Hun er min lille engel.
Hun har verdens største hjerte. Hun er god som dagen er lang, og har beriget mit liv på alle tænkelige måder. Jeg er så stolt over, at hun er min datter.

Ida bliver vækket med flag og sang.
  
Idas morgen gave bord.

Ida pakker koncentreret gaver ud.

Pigerne laver lagkage - Victor leger gemmeleg.

Ida pynter sin kage, og prøver at finde plads til 10 lys.

Ida lagkage med 6 lag, ballerinaer, fondant pynt og ti lys.

Blomster fra haven.

Ida havde selv dækket fint bord. Til forret havde hun valgt tunmouse.

Til dessert havde min dejlige lillesøster lavet disse lækre kager.

Sidst på dagen kom solen endelig frem. Det havde ellers regnet uafbrudt fra midnat til sidst på eftermiddagen.

Hurra solen skinner - Ida måtte straks en tur i haven.



4 kommentarer:

  1. Stort tillykke med Ida! Sikke skønne billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina. Ida havde en dejlig dag, og hendes mor er ved at vende sig til tanken om at have en datter på 10 år.

      Slet
  2. Det ser bare fortryllende hyggeligt ud - dejlige billeder. Tillykke med hende.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - det var en rigtig hyggelig dag.

      Kh Maria

      Slet