søndag den 1. februar 2015

Nærvær giver fravær


Nogle gange går det længere mellem indlæggene en egentlig planlagt. Det handler for mit vedkomne om at hverdagen bliver prioriteret først.
Det er vist på mode at bruge ordet nærvær. Hos os prøver vi at praktiserer det efter bedste evne. Der er mange måder, man kan være nærvær på, men for mig involverer det ikke noget med en skærm.
Jeg har nogle gange svært ved at ligge arbejdet helt væk når jeg er hjemme, jeg er folkeskolelærer, og de nye arbejdstidsregler gør, at jeg burde holde helt fri, når jeg kommer hjem. Så nu har computeren været gemt lidt væk herhjemme, hvilket har resultereret i færre indlæg.

Men jeg savner at blogge, så forhåbentlig får jeg lavet nogle flere indlæg - uden at det skal gå ud over nærværet med børnene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar