torsdag den 17. september 2015

En dejlig dreng er blevet døbt - en hjemmelavet gave.

Her er betrækket hverken færdig syet eller strøget.

Min bedste venindes dreng er blevet døbt. Og jeg tænkte, at jeg selvfølgelig ville give ham noget jeg selv havde lavet.

Hun (han) ønskede sig blandt andet et junior betræk, så det var det jeg gik i kast med. Jeg har lavet mange dynebetræk før, også af mange lapper, men aldrig et med kegleformet stykker.

Hvis man ikke ser på det, som noget der skal være perfekt, så synes jeg at det blev godt nok. Og jeg kan godt lide den farvekombination, jeg lavede det i.

Jeg blev først færdig aftenen før, så billederne er desværre taget i rigtig dårligt lys, og jeg glemte at tage et billede af det færdige resultat.

Han fik også et par hæklede ting, og lidt købt brio legetøj.



I kufferten er brio gaven, perleplader fra mine børn + de hæklede ting. I den store lå dynebetrækket.

Jeg havde lavet to hjemmelavet kort, et med et lille billede, og et andet med en luftballon.

6 kommentarer:

  1. Sikke et arbejde med det tæppe. Men det er blevet rigtig flot. Og der er intet bedre - synes jeg - end hjemmelavede dåbsgaver.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Det blev heldigvis godt modtaget. Jeg kan også bedst lide at få og give hjemmelavet gaver, og min veninde kunne også på indpakningen - til trods for at der var gaver fra 70 personer, godt gætte at disse gaver var fra os.
      Jeg er sikker på at du har lavet en masse lækre dåbsgaver til andres børn, jeg har faktisk brugt nogle af dine diy´er til dåbsgaver før, og havde tiden været til det, havde denne lille dreng også fået en elefant uro.

      Kh Maria

      Slet
  2. Hvor er det en fin gave
    Kh Christina

    SvarSlet
  3. Dette var en fin dåpsgave! Det ligger mye omtanke bak det som er hjemmelaget :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver også altid selv glad for hjemmelavet gaver. For mig er det meget personligt og noget jeg ved der ofte ligger tid og omtanke bag.

      Slet