mandag den 30. november 2015

Når noget materielt kan gøre én lykkelig.


Farverne er så flotte og klare.

Det er sjældent at noget materielt kan gøre én ligefrem lykkelig, men alligevel er det denne følelse jeg har indeni, når jeg kigger på mit fine nye billede lavet her.

Selvfølgelig er det også minderne som motivet frembringer, der er lykken, men at det kan laves så fint, er ikke mindre end fantastisk.

Jeg har fået lov til at lave et fotolærred her. Jeg har tidligere lavet mange andre ting netop her. Både fotobøger, en kalender, puslespil, vendespil og julekort. Men det er mit første fotolærred, men bestemt ikke mit sidste.

Jeg er endnu engang blevet overrasket over kvaliteten af den vare, jeg har modtaget, men også over hvor nemt det er at lave produkter på deres hjemmeside.

Jeg har lavet fotobøger mange forskellige steder efterhånden, da mine børn (og jeg selv) er rigtig glad for de fotobøger, men jeg er uden tvivl mest begejstret for at lave dem hos onlinefotoservice. Selve programmet hvori man laver sine produkter, er meget let at forstå, og så er der så mange forskellige muligheder.

Servicen er også i top - hvis jeg har haft spørgsmål, har jeg hurtigt kunne få hjælp, og f.eks. med dette fotoprint, blev det produceret allerede dagen efter, at jeg havde lavet det, og jeg modtog det kun to dage efter bestilling.

Så der er tid nok til f.eks. at lave en julegave eller mange - jeg er i hvert fald nødt til at kigge på, hvad jeg ellers kunne finde på at give familien i julegave - for dette billede skal ingen steder.


Billedet måler 40x60 cm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar